RIGHT NEXT 2 YOU - CHAPTER 4

Feel it, dream it, belive it, be it



Jag vaknade av ett raspigt ljud från högtalarna,
.
- Ladies and gentlemen, welcome to Los Angeles. Please fasten your seat belts and we will be landing in 19 minutes. Now It's 23 degrees and sunny in LA. Thanks for choosing Delta and welcome back.
.
Jag gjorde som jag sa och satte på mig säkerhetsbältet innan jag skakade lätt på Laura som fortfarande sov djupt. Hon suckade högt  och rätade på sig. Mitt hjärta började dunka snabbare och snabbare desto närmare vi kom. Molnen började försvinna och vi kunde se marken, bilarna, husen. Dock såg allt ut som myror här uppifrån.
.
Vi tog våra väskor och följde strömmen ut från planet. Ett leende spreds på mina läppar när jag såg en skylt där det stod 'LAX', jag ska äntligen göra något åt mitt liv. Vi kom till stället där hotell och taxi killarna stod och väntade med skyltar i handen med namnet dom skulle hämta upp. Vi läste skylt efter skylt och letade efter namnet Agnes innan det slog mig att vi skulle leta efter ett helt annat namn, Vi hittade det rätta namnet. Nathalie Smith. Vi kollade på varandra och nickade. Vi gick bestämt mot mannen som antagligen skulle bli våran pappa, en medellång man med ganska kort mörk brunt hår och ett stort brett smile som prydde hans ansikte.
.
- Hello I'm Mark, Nice to meet you. I guess you are Nathalie Smith. Sa han och gav mig en varm kram.
- Hi! Right, that's me. This is Laura, my friend. Sa jag och puttade fram Laura som också fick en stor kram.
- I suppose you guys are starving and really tired. Emma is at home and cooking some food. Sa han och tog våra väskor och började gå mot parkeringen.
.
Efter inte alls så lång tid var vi i ett jätte fint område med stora vita villor och vi körde upp på en stor infart.
.
- Oh My God. Is this your house? Var det ända som Laura fick fram när hon kollade upp på huset.
- No, It's our house now. Welcome home girls. Svarade han medan han steg ur bilen, tog väskorna och gick mot huset. Jag vände mig om mot Laura som log som satt och fån log.
- Vad är det som är roligt? Frågade jag och rynkade pannan lite lätt.
- Stäng munnen, du ser ut som en fågelholk. Svarade hon och fnissade.
- Ha-ha. Kom vi går in, men kom ihåg. Jag heter Nathalie inte Agnes. Sa jag och kollade på henne med allvarlig min.
.
Vi gick längst tomten upp till den stora vita villan. Gräset var lika fint och grönt som konstgräs och träden och buskarna var perfekt klippta. Rabatterna var fulla av rosa och röda små blommor och mitt i en av rabatterna befann sig en trädgårdsmästare som vinkade och log när vi passerade honom. Bakom huset kunde man se ett hörn av en stor pool gjord av små små turkosa keramik plattor. Huset var lika fint inne som utanpå om inte finare.
.
- Hey sweetie. I'm Emma, marks wife.
- Hey sweethearts. I'm Emma, marks wife. Come in and feel just like home.



Äntligen ligger kapitel 4 uppe. Förlåt för att ni har behövt vänta så mycket. Kommentera vad ni tycker. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud så bra! (:

2011-05-22 @ 17:00:00
Postat av: Lisa

MEEEEEEEEEEEEEEEEER! älskar att dom snackar på engelska med engelska personer och svenska med svennar! :D mmeeerrr

2011-05-22 @ 17:00:36
Postat av: camilla

bra! längtar redan till del 5 xD

2011-05-22 @ 17:19:42
Postat av: Jenny :)

Kan du inte lägga ut ett kapitel till nu denna veckan ? :(

Vi vill ha meeeeeeeeeeeeeeeeeerr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-31 @ 22:28:08
URL: http://loveisnoteasy.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

uppdatera? :o :( <3

2011-06-01 @ 15:32:40
Postat av: Anonym

hallååå? :(

2011-06-02 @ 13:42:43
Postat av: tess

JÄÄÄÄÄÄTTEBRA :D MER!

2011-06-02 @ 20:32:28
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: Tilda

MEEEEER NUUU!! :D

2011-06-05 @ 01:07:35
URL: http://Http://justindrewstories.blogg.se
Postat av: Anonym

komigen förfan vänatat i 4 veckor typ

2011-06-12 @ 19:37:50
Postat av: Anonym

kommer det något mer inlägg?

2011-06-13 @ 19:25:58
Postat av: Anonym

har väntat i en månad nu. Nu ger jag fan upp hoppet om att det kommer mer...

2011-06-21 @ 18:13:26
Postat av: Rebecca

Kommer det något mer inlägg??

2011-10-20 @ 19:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0